Saturday, June 27, 2009

Serangan Missionary

(Plan Kristianisasi.)

Termasuk puak missionary ialah para penjajah.Oleh itu jangan sekali-kali kita lupa terhadap beberapa noktah-noktah di bawah.


-Menghancurkan pemerintahan khalifah Islamiah.Sejarah telah mencatatkan bahawa berlakunya pengkhianatan oleh Mustafa Kamal Attaturk yang telah melenyapkan sistem khilafah dan telah digantikan dengan Sekular totok,menghapuskan mahkamah syariah,sekolah-sekolah agama,hukum mirath dan bermacam-macam lagi yang tidak kita ketahui. Kita perlu sentiasa berjaga-jaga dengan karenah mereka yang berfahaman sekular.

Antara perbuatan mereka ialah :


1-Menghapus dan menyerang Al-Quran.

2-Menghilangkan fikrah-fikrah islam dengan:
-Memurtadkan umat islam sekalipun terpaksa mendorong mereka ke arah(atheisme)tidak beragama.

-Mengkristiankan mereka dengan cara menghalang kesatuan umat islam,merosakkan wanita muslimah. Mereka juga telah memainkan peranan dengan cara menguasai sistem pendidikan umat islam dari peringkat tadika hingga ke universiti.

Dalam hal ini penglibatan agamawan ke dalam pusat-pusat penjagaan anak kecil sangat diperlukan,paling tidak mengambil upah menjaga anak jiran bagi mereka yang tidak bekerja.

Begitu juga minat dan kecenderungan sebahagian mahasiswa untuk membangun dan membina pusat-pusat asuhan kanak-kanak islam mesti dibantu dan realisasikan. Ini adalah suatu perkara yang penting bagi mengekang pengaruh serta serangan yang di bawa oleh puak-puak missionary yang berselindung disebalik nursery(hadonah).

No comments:

Post a Comment